Wednesday, June 27, 2012

Cuti rehat dok rumah pon boring....

Assalamualaikum... Seperti yang dimaklumkan pada entry sebelum nie aku telah mendapat MC selama 18 hari, oleh yang demikian aku doklah berehat kat rumah maksu aku nie, korang tau x betapa keboringan tahap gaban telah melanda, aduyai keja aku dok kat rumah nie makan tido pastue tido dan makan alamatnya aku rasa berat badan aku mesti bertambah-tambah nie... DAhlah rindu kat hubby, memang arr dia ada call tp x sama arr kalau dia x ada di depan mata huk..huk.. x sabar nie nak tunggu my hubby hari sabtu nie utk ambil aku pulang ke rumah, dok rehat kat rumah plak sementara naik keja 5 haribulan nie...

1 comment:

  1. cuti lame2 pun boring jugakkan...ye laa kalo cuti gi jalan2 lain...ni dok umah sesaje mmg bosan...

    takpe dear, rehat cukup2 okey...moga cepat sihat kembali..

    take care!~

    ReplyDelete