Friday, July 27, 2012

windunya kat anak-anak buahku

aduyai aku rindu arr kat anak-anak buahku, dengan si kakak yang suka menyakat adik, adik plak rela jea di sakat oleh kakaknya... akceli aku lebih suka menyakat si adik yealah baru2 nie yang bleh buat main kalau x aduyai dia memang x bleh nak berenggang dengan mamanya... hishhh..hishhh memang x bleh blah mase dia x nak ngan aku tau... skg nie hi..hi.. dah bleh di suruh ambil barang kat mana2 pon... ader satu hari tue aku soh dia amik kan beg duit aku kat depan ingatkan dia x tau tp dia bleh cam plak...


apa macam comei x anak buah ku yang comot nie hekk...hek..., gambar nie diambil sewaktu shopping baju raya dia cuba test baju pas tue di suruh ambil gambar tue yang jadi mcm nie...

Si kakak plak dah besar pon dah 8 tahun, dia nie pon jenis yang sensitif punya, pas tue kalau nak kejut bangun pagi ya ampun punya payah siap nak kena nangis lg, ingatkan mase kecik2 jea mcm tue tp dah besar nie pon bleh gak dia buat peragai..., tp apa2 pun aku sayang kat diorang nie, yealah kalo balik ipoh diorng nie pengubat hati yang lara (hahhha...haha....)

nie si kakak, alisya yang comel dan adiknya plak Qistina yang cute.... Maklong sayang korang berdua........



No comments:

Post a Comment