Tuesday, June 12, 2012

Selamat Ulang Tahun Kelahiran utk Hubby yg ke-34

x ada apa pon yg aku buat utk suamiku kali nie cuma just suprisekan dia dengan sebiji kek dan juga kueh tiaw goreng untuk santapan kawan2 tempat kerjanya...

gigih oooo aku mengoreng kueh tiaw tue siap pinjam lagi ngan PPM Sekolah aku Kuali besar hik..hik...
ala itu jealah yang dpt aku buat untuk suami tersayang, x dpt nak bagi hadiah mahal2 (suami aku siapkan wish jam PUMA warna kuning satu) nantilah erk en. abang syg ada rezeki lebih nanti syang belikan ok???...

kek yang ditempah di KING khas untuk suami tersayang.... 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
v

v
v
v

kueh tiaw goreng utk santapan di mlm hari...


2 comments:

  1. takpe...hadiah tu nanti ade rezeki lebih boleh beli...yg penting sambutan n ingatan dari tersayang...siap ade kek...kuew tiow 2 bekas lagi hah......seronok cik abe ...rase dihargai gituuu heehehehehe.....

    ReplyDelete
  2. Sepanjang 4 thn kawin rasanya thn nie Beria nak suprisekan en. Abg, hik..hik sajer jea tahun nie terlebih rajin...

    ReplyDelete