Monday, June 4, 2012

Mkn Makanan yang x brp nak best..

Hari Ahad lepas sepupuku mengoffer diri untuk gi beli BURGER BAKAR KAW yang pames tue, bagai disorokkkan bantal apa lagi aku pon soh arr dia belikan... punya lama tunggu sampai aku pon makan nasi sepinggan (he..he.. tue pon nak citer) dalam 9.30 malam baru sampai...

Jeng..jeng... dipersembahkan...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

BURGER BAKAR KAW...KAW..



tue dia tp hampeh ntahlah pada pendapat aku rasa dia biasa2 jea, macam nie punya harga RM 11.00 tau!!!!!!!!! (baik gi MCD bleh dpt kentang ngan air ha..ha..ha..)

Ok nie nak citer hari isnin malam, aku ngan suami gi makan Western Food kat ngan rumah aku nie, dulu waktu laki aku makan not badlah rasa dia tp bila time aku beria nak makan aduyai ishhh..ishhh... x sedap Pon.......

beria jea aku mengidam nak makan benda alah nie, kalau tau rasa macam nie baik aku gi Makan nasi... (he..he.. nasi ajer)

 nampak jea best kot tp bila rasa aduyai...


nie laki aku punya Chicken Chop pon hampeh....

he..he.. gambar tuan tanah ngan my Hubby sayang....

 

1 comment:

  1. wahhhh statement berani mati gituuu hihihi...pes time ni lieya bace kate beger kaw2 tu kureng.....ramai dok ckp kat fb ngan blog memuji tinggi melangit hah...sampai lieya pun dok pikir bile laa nak gi cube....nak nunggu lame tu yg malas tu......dpt rase sekali pun jadi la kan...tapi betul gak kan...kalo macd siap dpt air ngan kentang lagi kan....

    ReplyDelete