Monday, June 16, 2014

PERMULAAN SATU CERITA - DAPUR KESAYANGANKU...


Kita nak cerita nie, happy sangat bila en.hubby bagi idea apa kata kalo kita wat jea KC terus yealah dah alang-alang kononnya nak buat table top.. apa lagi isteri kesayangan dia nie terus setujulah.. Perbincangan demi perbincangan dengan 'Wan' kontraktor utk menghasilkan KC yang diidamkan nanti insya allah...



gambar di atas merupakan dapur sebelum bertukar wajah, dapur kita nie kecik jea x pasti brp size-nya.., nie pon kita wat KC jenis L shape, nanti2 lepas nie kalo ader rezeki lebih ckit nak buat counter bar di bahagian yg ada dapur gas tue..



segala baranng2 yang dulu diletakan di almari telah dikeluarkan, dan almari2 tersebut dijual, syg lagi almari2 tue semuanya elok2 lg.. fuhh sakit mata melihat pemandangan nie selama seminggu lebih kut, terpaksalah diletakkan di area ruang tamu, udah mcm tongkang pecah area nie.. sib baiklah area nie pon tengah tunggu turn untuk di make over hi..hi..



Warna cat dinding pon di beri nafas baru gitu, yealah dah berkopak bagai cat yg lama so haruslah dinding nie di cat baru..

ok nanti kita sambung lain plak cerita pasal pemasangan KC yang telah lama di idamkan hi..hi..

No comments:

Post a Comment