Monday, June 9, 2014

HOME SWEET HOME - MASTER BEDROOM


Assalamualaikum semua.. (bajet mcm ader jea yg baca blog nie hu..hu..)

Mesti korang boring kan bila buka blog nie x ada citer baru ker??? hi..hi.. ampunkan daku mcm biasa alasan yg sama sifat 'M' yang semakim menjadi-jadi..

Buat mase skg isss bz skitlah keja kat opis nie mcm biasa mana pernah abis kan, lg2 skg nie dok sibuk nak pulun wat tunggakan gaji nie so kenalah wat betul2 nanti salah plak aku kira gaji orang naya jea..

Berbalik pada tajuk di atas, alhamdulilah rumah yang aku dok skg nie telah pon sah menjadi milik kami berdua, sonang baitu x yah susah nak packing2 barang nak mengemas bagai hi..hi..  skg nie rumah kami berkecah bagai, walaupun dalam rumah aku x buat renevation major hanya minor jea tp habuknya dan berdebu mcm buat renevation yang besar2 sangat hu..hu.. hari tue lagilah dok buat tambahan wiring bagai sedih tengok keadaan rumah tp tue lah nak rumah yang selesa kenalah menghadapinya.. gambar mase dok wat wiring tue x adalah plak dlm simpanan nie..

ok untuk Master Bedroom plak,  yeahh..yeahhh suka akhirnya deko yang diidamkan akhirnya menjadi kenyataan nasib baik en suami x banyak kisah yealah risau gak kan warna yang dipilih en suami x suka plak hu..hu..


Cat jenama KKC akhirnya menjadi pilihan untuk masteroom kami nanti, waktu kami memilih warna untuk cat nie terdapat kesilapan berlaku di antara aku ngan tukang bancuh cat, warna lain yg aku tunjuk warna lain yang dia bancuh aduyai tp nasib baiklah ianya masih menjadi pilihan lagi kalo x mau aku meraung kesedihan hi..hi...


tengok tue mandur bagi arahan pada pekerja bawahan... jeng..jeng.. inilah pilihan warna pada bilik kami, isss suka sangat sebab nampak lembut masuk bilik nie mcm rasa nak tido jea..


mcm mana cantik x ? Sebenarnya idea nie dapat dari aty blog aku bukan bidadari, memang suka cara dia menghias rumah dengan itu terciptalah idea untuk mengecat dinding ini untuk dijadikan future wall bilik kami..

warna dari sudut lain plak

buat mase nie hanya nie sahaja yg dpt aku tunjuk nanti bila dah siap semunya insya allah kalo aku rajin aku update later... 


     

No comments:

Post a Comment