Thursday, February 7, 2013

Semuanya HAPPY....


Aku kalo balik Ipoh mesti kena balik ngan adik perempuan dan juga adik lelaki aku yang bongsu bersama-sama, kami akan pastikan dpt balik bersama-sama sebabnya x best plak balik berasingan nanti abah aku rindu plak kalo salah seorg drpada kami x balik...

2 Minggu lepas aku balik ipoh so aktiviti kami kalo balik mesti pada keesokan hari kami semua akan window shopping di salah sebuah shopping complex di ipoh... Hari tue kami semua berjalan-jalan di Ipoh Parade, adik aku syida nak cari seluar di DOLLY, sebelum kami bershopping kaedahnya bleh plak adik2 aku nie nak gi salon wat rambut masing2 dengan nak mencuci, gunting rambut dan yang x tahannya anak buah aku yg sorang nie sajer2 jea wat rebonding..

tengok tue senyum simpul anak dara sorang nie.... 

   Aku plak terpaksalah menunggu dengan penoh kesabaran, yealah kalo dulu2 waktu x bertudung bleh arr nak join tp bila dah bertudung nie mcm malas lah plak...

Bos kecik yang ala2 nak tido pon ader nie hu..hu... 

awatnya adik terlelap tue hik..hik.. yg kakak plak cover cunlah tue...
bajet cunlah tue sorang anak dara sorang mak dara... 

selesai sudah semaunya kami pun mulalah aktiviti membeli dab belah hik..hik... masing2 dapat apa yg dihajati aku plak dpt hadiah belated birthday dr adik2 aku.. (walaupun dah lambat tp korang still lg bagi, terharu rasenya)...

Ok mari kita menjamu selera plak, mkn2 kat JONNY Jusco Ipoh sajer jea aku ajak adik2 aku mkn steamboat nie...

tengok gambar nie mcm nak gi mkn jea lg...

wajah-wajah kesayangan hamba.. 
Sebenarnya aku ader adik lelaki yang bongsu tp masalahnya dia nie kalo ikut kami berjalan2 dia lebih suka dok lepak dalam keta, so xder maknenyalah dia ikut kami berjalan2.. ha..ha.. gambar dia pon xder hik..hik..


 

1 comment:

  1. **selamat hari raye aidilfitri...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

    hati2 pulang ke kg yeak...

    ReplyDelete