Monday, January 7, 2013

Kasut, handbag menjadi kegilaan utk aku SHOPPING...

Menjadi seorg wanita nie sukar utk menahan nafsu dr pada membeli barang2 yg x patut, maksudnya barang2 tue ader jea tp nafsu nak membeli tue membuak-buak walaupun duit nan ado hik..hik...

Mcm aku nie kasut ngan handbag memang menjadi kesukaan aku, walaupun koleksi aku idaklah banyak tp
membuatkan suami aku bising jugalah... nak buat mcm mana kan dah isteri dia nie memang kaki shopping hu..hu...

Waktu aku keja kat putrajaya dulu kasut yg jenis high heels memang menjadi kegemaran tp kini semenjak aku
keja kat sekolah nie kasut yg jenis wedges plak menjadi idaman yealah xkanlah aku nak pakai kasut tumit tinggi
pastue aku kena dok naik tangga x ke haru kan???, oleh yg demikian kasut yang jenis wedges plak yg sentiasa tersarung di kaki ku yang tombam nie...

Mcm handbang plak aku memang sukakan satu jenama nie tp kalo aku ader duit lebih arr baru aku beli kalau duit x brp nak ader maknenya aku beli jealah beg yg bagi aku cantik x kisah apa jenamanya...

No comments:

Post a Comment