Tuesday, January 8, 2013

cinta hatiku...

Ada kalanya kita berharap yg pasangan kita akan jd apa yg kita impikan, x terkecualilah aku...

Aku bknlah seorg yg banyak cakap tp alhamdulilah suami aku adalah seorg yg banyak cakap yealah risau gak kan waktu single dulu kalo dpt yg x banyak ckp pastue bergandingan plak ngan aku nie yg susah nak ckp aduyai x taulah mcm mana kan???

Suami aku jenis yg peramah dan suka buat aku tergelak dengan lawaknya, tp
adakalanya kalo aku wat hal diapon naik anginlah... hu..hu.. nak wat mcm mana biasalah perempuan kan hik..hik...

buat suamiku yg tersayang Mohd faizal bin Nordin percayalah yg syg mencintai dirimu sepenuh hati walaupun adakalanya perhubungan kita kadang2 dilanda badai tp kita boleh menghadapinya...

p/s : hu...hu.. terjiwang plak mlm2 nie hik...hik...

ok bye lain kali kalo saya rajin kita berjumpa lg... selamat mlm

post pada pkl 10.30 mlm

No comments:

Post a Comment