Monday, January 2, 2012

Makan2 sewaktu ulang tahun perkahwinan yang ke-3...

Minta maap semua hari nie baru aku berkesempatan utk merajinkan diri meluangkan masa utk membuat catatan sempena Ulang Tahun Perkahwinan aku yang ke-3 pada 20.12.2011 tempoh hari.. ala x gi jauh-jauh pon laki aku baru balik dr keja siang...Lagi pun kat rawang baru buka AEON ANGGUN so husband aku pon x pegi lagi aku pun mengajaknya utk ke sana..

Kita orang gi makan kat NANDOS jea sajer aku nak soh husband aku cuba yealah selama nie dia dok makan KENNY ROGERS.. tau x laki aku cakap apa 'Yang abg rasekan sedap lg arr makan kenny rogers tau..' aduyai laki aku nie..

laki aku x bagi minum air bergas.. terpaksa arr aku minum air kosong jea
menu laki aku..   
pilihan aku malam tue (sebenarnya nie pon x baper sedap arr)
Moga-Moga ikatan perkahwinan kami kekal sehingga akhir hayat dan semoga di masa akan datang doa kami utk dikurniakan zuriat sendiri termakbul... AMIN......

No comments:

Post a Comment